Marcin Arkuszewski client partnerem w dentsu X

Do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski na stanowisko client partnera. Wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Arkuszewski client partnerem w dentsu X
Marcin Arkuszewski

- Bardzo się cieszę, że Marcin dołączył do zespołu dentsu X, ponieważ łączy unikalne kompetencje i innowacyjne podejście do mediów i client managementu, co jest dla nas i dla naszych klientów kluczowe, aby móc nie tylko sprostać oczekiwaniom zmiennego i nieprzewidywalnego rynku, ale działać na nim o krok przed innymi – komentuje Nicolette Senye, media practice lead. 

Marcin Arkuszewski swoją przygodę mediową zaczynał w 2009 roku w agencji Mediacom, gdzie początkowo pełnił rolę juniorską, a finalnie menedżerską i odpowiadał m.in. za obsługę Mars/Wrigley, Bayer czy Electronic Arts.

Przed dołączeniem do dentsu X, związany był z agencją Zenith, w której jako communications & business director objął zarządzanie zespołem klienckim obsługującym kilkunastu klientów. Wraz ze swoim zespołem odpowiadał za kompleksową obsługę mediową i komunikacyjną klientów, z uwzględnieniem projektów badawczych, contentowych i PRowych. Podczas 8-letniej współpracy z Zenith obsługiwał m.in. Kompanię Piwowarską, Essity, Intersnack, Lactalis, Fielmann, Bonduelle oraz Brown Forman.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza