Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)

Aktor Marcin Dorociński został twarzą reklamową PZU. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez DDB Warszawa i Starlink, promuje nową ofertę OC wprowadzoną niedawno przez ubezpieczyciela.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)
Marcin Dorociński w reklamie PZU

Dorociński w reklamach PZU ma odzwierciedlać spokój, który firma zapewnia jej klientom. - To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły - wylicza Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.

W pierwszej kampanii, startującej w czwartek, Dorociński reklamuje nową ofertę OC, opartą na bezpośredniej likwidacji szkody, którą PZU od początku kwietnia promuje pod hasłem „Rewolucja w OC” (zobacz szczegóły). Koncepcję i kreację reklam przygotowała agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Według magazynu „Forbes” wizerunek reklamowy Marcina Dorocińskiego jest warty 392 tys., co dało mu 43. miejsce na zeszłorocznej liście 100 najcenniejszych marketingowo polskich gwiazd (zobacz cały ranking).

Poprzednią znaną osobą reklamującą PZU był Rewiński - latem 2012 roku wcielił się w molocha symbolizujący dawny wizerunek porzucany przez firmę wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej (przeczytaj więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji