Marianna Zydek i Maciej Musiałowski w upalnym spocie Plusa na Kartę

Plus przygotował nowy spot reklamowy promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim najnowszą promocję z 400 GB na początek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marianna Zydek i Maciej Musiałowski w upalnym spocie Plusa na Kartę

W najnowszym spocie reklamowym, zgodnie z założeniami nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę, postawiono ponownie na luźną konwencję, umieszczając akcję w osiedlowym sklepie. Marianna Zydek wciela się w rolę pracownicy sklepu, natomiast Maciej Musiałowski jest jego klientem.

Zydek i Musiałowski w reklamie Plusa

Podstawą humorystycznej i ożywionej rozmowy aktorów w reklamie jest podwojony pakiet powitalny w ofercie Plus na Kartę. Nowi użytkownicy mogą otrzymać 2 razy więcej gigabajtów, czyli aż 400 GB na początek. Wystarczy kupić starter i w ciągu 30 dni od aktywacji wykonać doładowanie za min. 10 zł, oraz wysłać SMS o treści ZGODA pod numer 80087.

Kampania obejmuje telewizję, radio, internet, materiały BTL i w placówkach sieci.

Nowa platforma komunikacji Plusa na Kartę, gdzie główne role w spotach reklamowych grają Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, została uruchomiona w czerwcu br. Za stworzenie koncepcji kreatywnej platformy i najnowszą kampanię odpowiada agencja Freundschaft.

Zarządzający projektem po stronie klienta to: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Rafał Kawecki. Spot w reżyserii Macieja Bochniaka wyprodukował TFP, postprodukcja: Televisor

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska