Marka Kinder pozostaje klientem MullenLowe Warsaw

Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Agencja zajmie się obsługą marki Kinder.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marka Kinder pozostaje klientem MullenLowe Warsaw

Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki Kinder w social mediach.

MullenLowe Warsaw nadal odpowiadać będzie za prowadzenie 13 profili marek z portfolio Kinder na Facebooku, Instagramie i Youtube, a także ich stron www na rynku polskim oraz bałtyckim. Obsługa profili social obejmuje działania kreatywne, contentowe i moderację.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kinder-liderem-wydatkow-na-reklame-w-branzy-slodyczy,7169653199411329a ##

W portfolio flagowej marki Ferrero są między in. Kinder Chocolate, Kinder Niespodzianka, Kinder Country, Kinder Bueno, Kinder Pingui.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]