Marki na Twitterze wykorzystały awarię Facebooka

W wyniku awarii w poniedziałek po południu przez kilkadziesiąt minut niemożliwe było publikowanie postów na Facebooku. Wykorzystały to niektóre marki aktywne na Twitterze.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Awaria wystąpiła ok. godziny 14:00 czasu polskiego i uniemożliwiała wielu użytkownikom oraz fanpage’om publikowanie jakichkolwiek wpisów. Ostatecznie na chwilę zablokowano dostęp do serwisu, by dokonać stosownych napraw. Jak podaje administracja, przyczyną były prace konserwacyjne, które zablokowały część funkcji. Problem dotknął zarówno osoby korzystające z serwisu w przeglądarce internetowej, jak i za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Ostatecznie wszystko wróciło do normy przed godziną 16:00.

grafika

Awarię Facebooka wykorzystały niektóre marki, publikując na swoich profilach na Twitterze posty w humorystyczny sposób obrazujące całą sytuację. Jednocześnie dało się zaobserwować wzmożoną liczbę wpisów z tagami typu #facebookdown.

grafika

Ostatnia awaria Facebooka odczuwalna w globalnej skali miała miejsce w styczniu br. Wówczas serwis był niedostępny przez kilka godzin.

grafika
grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję