MarksSpencer obniża ceny a nie jakość

'Obniżyliśmy tysiące cen nie rezygnując z jakości' to hasłoprzewodnie wiosennej kampanii reklamowej Marks & Spencer, którapotrwa do końca miesiąca.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Obecna kampania jest rozszerzoną wersją jesiennych działańreklamowych Marks & Spencer, prowadzonych pod hasłem "dobracena".

Reklamy pojawiły się właśnie na warszawskich billboardach,przystankach autobusowych, mostach, tramwajach, autobusach i wmetrze. Kampanię wspierać będą także działania w prasie: wDzienniku, Gazecie Wyborczej, Metrze, Claudii i Vivie (inserty lubreklamy).

Cel kampanii - poinformowanie o tym, że firma kontynuujepolitykę redukcji cen (obniża ceny średnio o 20 proc. w porównaniudo roku ubiegłego oraz dotarcie do nowej grupy odbiorców: kobiet wwieku 30-40 lat, o dochodach na poziomie +1400 zł.

Zakupem mediów zajęła się agencja Media Star. Działania PublicRelations prowadzi Pracownia PR.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"