Marta Samsonov: z DDB do Call-To-Research

Marta Samsonov została partnerem w Call-To-Research, agencji dostarczającej jakościowe desk researche. Dotychczas związana była z DDB Warszawa, gdzie pełniła funkcję marketing services directora.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Samsonov na nowym stanowisku zajmie się rozwojem i budową firmy. Zastąpi na tym stanowisku Bartłomieja Załęckiego, który objął funkcję dyrektora marketingu i strategii „Gazety Wyborczej” (więcej na ten temat).

Z DDB Marta Samsonov związana była od 1999 roku. Pracowała przy projektach dla takich klientów jak: Telekomunikacja Polska, Agros, Hochland, Xelion, Empik, Nestle, WP, Lotos, LOT, Philips, specjalizując się w projektach dla klientów z sektora bankowości: Credit Agricole, Eurobank, Xelion, PZU, Provident, Kredobank i TBC Bank.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe