Marta Zielińska: z Grupy WP na head of business w Highway Digital

Marta Zielińska dołączyła do zespołu Highway Digital, sieci reklamowej Grupy AdTaily, gdzie objęła funkcję head of business. Zastąpiła na tym stanowisku Karolinę Nowakowską.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Marta Zielińska: z Grupy WP na head of business w Highway Digital
Marta Zielińska

Zielińska jest odpowiedzialna za rozwój i realizację celów biznesowych agencji. Przez najbliższe miesiące jej zadaniem będzie koordynacja prac zespołu sprzedaży oraz budowanie relacji z klientami.

Ostatnio Marta Zielińska związana była z Grupą Wirtualna Polska, gdzie jako international sales manager i senior account manager odpowiadała m.in. za rozwój współpracy z zagranicznymi klientami portalu. Wcześniej pracowała m.in. w Comunicazione Polska oraz w Agorze - w dziale sprzedaży agencyjnej portalu Gazeta.pl.

Jest absolwentką Uniwersytetu w Mediolanie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów