Marta Zielińska: z Grupy WP na head of business w Highway Digital

Marta Zielińska dołączyła do zespołu Highway Digital, sieci reklamowej Grupy AdTaily, gdzie objęła funkcję head of business. Zastąpiła na tym stanowisku Karolinę Nowakowską.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Marta Zielińska: z Grupy WP na head of business w Highway Digital
Marta Zielińska

Zielińska jest odpowiedzialna za rozwój i realizację celów biznesowych agencji. Przez najbliższe miesiące jej zadaniem będzie koordynacja prac zespołu sprzedaży oraz budowanie relacji z klientami.

Ostatnio Marta Zielińska związana była z Grupą Wirtualna Polska, gdzie jako international sales manager i senior account manager odpowiadała m.in. za rozwój współpracy z zagranicznymi klientami portalu. Wcześniej pracowała m.in. w Comunicazione Polska oraz w Agorze - w dziale sprzedaży agencyjnej portalu Gazeta.pl.

Jest absolwentką Uniwersytetu w Mediolanie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?