Change Serviceplan i Media Republic z kampanią Maślanki Mrągowskiej

Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej (Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią Maślanki Mrągowskiej

Kampania promocyjna ma na celu pokazanie, że Maślanka Mrągowska dosłownie i w przenośni “niejedno potrafi połączyć” - łączy się ze składnikami potraw, zdrowiem i smakiem, od 25 lat łączy pokolenia, a także różne okazje do spożywania posiłków.

W ramach kontynuacji zeszłorocznego formatu powstały filmiki z cyklu Fridge Challenge, które jak dotychczas mają inspirować kulinarnie i zachęcać do pysznego, naturalnego i zdrowego gotowania z produktów, które mamy pod ręką.

Aktywacja składa się z sześciu cykli, każdy z nich będzie wspierany materiałami video, promowany kampanią banerową, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie działania będą linkowały do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/change-serviceplan-i-media-republic-wygraly-konkurs-na-kampanie-maslanki-mragowskiej,7169866519889537a ##Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), a za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Neverest Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu