'Masmix. Smak wyjątkowych chwil'

Z początkiem marca rusza nowa kampania reklamowa Masmixu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Film „Pobudka” przygotowany został przez Raisio Polska Foods wraz z agencją Testardo Red Cell. 

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku i zaprezentowanie Konsumentom nowego pozycjonowania i nowego hasła: Masmix. Smak wyjątkowych chwil.

Spot po raz pierwszy został wyemitowany w czwartek, 1 marca 2007 r., przez najważniejsze polskie stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN i TVN7, TVN24, TVN Style).

Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii z ramienia Rasio Polska Foods jest odpowiedzialna Katarzyna Tajchman - Brand Manager Marki Masmix od czerwca 2006r.  Autorem koncepcji reklamy jest zespół kreatywny agencji reklamowej Testardo Red Cell – Agnieszka Soczewka (dyrektor artystyczny), Łukasz Gromkowski (copywriter) i Paweł Niezgoda (dyrektor kreatywny). Raisio Polska Foods współpracuje z agencją Testardo Red Cell od 2002 roku. W tym czasie zrealizowane zostały kampanie Masmixu, Masmixu Kulinarnego i Masmixu Royal, a także pierwszej polskiej margaryny pomagającej obniżyć poziom złego cholesterolu – Benecol.

Spot został zrealizowany przy współpracy domu produkcyjnego Tandem Taren-To. Za reżyserię i zdjęcia odpowiedzialna jest uznana i wielokrotnie nagradzana Dorota Kędzierzawska. Kampanię zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOpimedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]