Mastercard Off Camera z nową identyfikacją wizualną

Festiwal filmowy Mastercard Off Camera zyskał nową identyfikacją wizualną, przygotowaną przez Tomasza Kuczmę. Oprawa ma odzwierciedlać zmienioną koncepcję artystyczną imprezy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mastercard Off Camera z nową identyfikacją wizualną

W ramach zmian odświeżono logotyp i wprowadzono nową identyfikację wizualną Mastercard Off Camera. Jest utrzymana w energetycznej, wiosenno-letniej palecie barw.

Oprawę, nawiązującą do klasycznych dzieł Jana Lenicy i Wojciecha Fangora, przygotował twórca multidyscyplinarny Tomasz Kuczma, autor plakatów, okładek płyt, teledysków, wizualizacji koncertowych i identyfikacji wizualnych.

- Kino to nieustanny zapis historii, kultury i emocji ludzkości. Dzięki filmom możemy przejść się ulicami Paryża z lat 60-tych, poczuć rozterki samurajów, matek, nastolatków, artystów, wejrzeć w życia i rzeczywistości, które już dawno nie istnieją, wymienić się wspomnieniami pomiędzy kontynentami i kulturami. Key visual Mastercard Off Camera 2023 jest nowoczesną, graficzną reprezentacją tej pamięci. Jest również hołdem złożonym polskiemu projektowaniu graficznemu - opisuje Tomasz Kuczma.

Mastercard Off Camera 2023 na przełomie kwietnia i maja

Tegoroczny Mastercard Off Camera odbędzie się w Krakowie od 28 kwietnia do 7 maja, będzie odwoływać się do idei „Kino to pamięć ludzkości”. Pokazanych zostanie prawie 100 filmów z 40 krajów.

- Nadchodząca, 16. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera przypada na czasy wyjątkowo skomplikowane. Kryzysy ekonomiczne, gospodarcze, polityczne, kulturowe i pobliska wojna wyznaczają dojmującą i codzienną rzeczywistość, od jakiej coraz trudniej, choćby na chwilę, się oderwać - wylicza dyrektor artystyczny festiwalu Grzegorz Stępniak.

- Wierzymy jednak niezmiennie, że kino ze swoją szczególną mocą opowiadania wciągających historii i poprzez ukazywanie na dużym ekranie perypetii ludzi tak bardzo od nas rożnych, ma nie tylko rozrywkowe, ale i ściśle społeczne funkcje. Podstawową z nich jest nieustanne uczenie empatii, poprzez otwieranie się na doświadczenia i losy innych - dodaje Stępniak.

Mastercard wspiera festiwal od ośmiu lat, a od pięciu jest partnerem tytularnym. - Tegoroczne zmiany w identyfikacji to nowe otwarcie, zastrzyk wiosenno-letniej energii, która - mam nadzieję - udzieli się wszystkim kinomanom - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w Mastercard Europe na Polskę, Czechy i Słowację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych