„MasterChef Junior” hitem, TVN zyskał w niedziele 330 tys. widzów

„MasterChef Junior” ogląda średnio 2,99 mln widzów. W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie programu „Mamy Cię!”, produkcja podnosi widownię TVN o 330 tys. osób. Stacja w czasie nadawania programu jest wiceliderem całego rynku i liderem w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef Junior” hitem, TVN zyskał w niedziele 330 tys. widzów
fot. tvn

Format „MasterChef Junior” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,99 mln osób, co przełożyło się na 17,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 3,11 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Nowy talent-show ma o 330 tys. widzów więcej niż pokazywany przez TVN w analogicznym okresie rok wcześniej w niedziele o 20.00 program rozrywkowy „Mamy Cię!”. Pierwsze trzy odcinki tamtej produkcji oglądało średnio 2,66 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 15,18 oraz 18,01 proc. (zobacz te dane).

W paśmie nadawania „MasterChefa Juniora” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 17,97 proc., nadająca w tym czasie serwisy: sportowy i pogodowy oraz seriale „Blondynka” i „Bodo”. Za TVN plasują się: Polsat (9,66 proc.; filmy fabularne i pierwszy odcinek 11. edycji „Must be the music”) oraz TVP2 (4,82 proc.; pasmo filmowe).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest zdecydowanym liderem, a dalej plasują się Polsat, Jedynka i Dwójka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/you-can-dance-9-stracil-600-tys-widzow-tvn-wiceliderem-rynku ##

Widownia produkcji na tle konkurencji

„MasterChef Junior” to nowy talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska