Mastermind Media i Mufu z obsługą Narodowego Funduszu Ochrony Zdrowia

Agencja Mastermind Media, jako lider konsorcjum stworzonego wspólnie z agencją kreatywną MUFU, wygrała przetarg na obsługę medialną, promocyjną i informacyjną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mastermind Media i Mufu z obsługą Narodowego Funduszu Ochrony Zdrowia

Działania agencji obejmą m.in. planowanie, zakup i realizację kampanii informacyjno-promocyjnych w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskich i tematycznych) i radiowych (ogólnopolskich i regionalnych), prasie (ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej), outdoorze, internecie i kinach. 

W zamówieniu przewidziano również realizację działań niestandardowych, w tym np. sponsoring, lokowanie produktów, dodatki do prasy, audycje telewizyjne, radiowe, podcasty.

Umowa została zawarta na dwa lata. Wartość kontraktu opiewa na ponad 16,26 mln zł netto (bez VAT). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?