Mastiff: dwa nowe programy dla polskich telewizji

Firma producencka Mastiff Media Polska przygotowuje dwa noweprogramy - teleturniej 'Are You Smarter Than a 5th Grader' orazshow 'Najgorszy polski kierowca'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszy z programów ma być polską wersją formatu, który powstałw Stanach Zjednoczonych, gdzie pokazuje go telewizja Fox. "Are YouSmarter Than a 5th Grader" to teleturniej w którym pełnoletnizawodnicy muszą zmierzyć się z 11 pytaniami. Każde punktowane jestpewną sumą pieniędzy. Najważniejsze jest jednak, że pytania te nieprzekraczają zakresu wiedzy piątej klasy szkoły podstawowej.

Specyfiką teleturnieju jest obecność piątoklasistów w studio,którzy trzykrotnie mogą pomóc zawodnikowi w udzieleniu prawidłowejodpowiedzi. Każdy uczestnik, który odpadnie lub samodzielniepostanowi wycofać się z gry musi przed odejściem wyznać publicznie,że "nie jest mądrzejszy od piątoklasisty".

Drugi z programów zatytułowany "Najgorszy polski kierowca" mabyć polską adaptacją brytyjskiego formatu "Britan's Worst Driver"znanego w Polsce z anteny TVN Turbo, gdzie emitowany jest podtytułem "Wyspiarze za kółkiem".

W programie rywalizuje ze sobą ośmiu wytypowanych przezpubliczność najgorszych kierowców, którzy dzięki uczestnictwu w nimmają szanse podnieść swoje umiejętności. Po każdym odcinku odpadajedna osoba, która zrobiła największe postępy, w nagrodę otrzymującsamochód. Zawodnik, który jako ostatni zostanie na placu bojuokrzyknięty zostaje natomiast mianem "najgorszego kierowcy".

Obecnie Mastiff Media Polska poszukuje uczestników do obuprogramów. Formularze zgłoszeniowe dla chętnych umieszczone zostałyna stronie internetowej firmy. Spółka nie ujawnia, które stacjetelewizyjne pokażą przygotowywane formaty. Jednak z informacji,które podał niedawno "Dziennik" wynika, iż teleturniej "Are YouSmarter Than a 5th Grader" najprawdopodobniej pojawi się w nowejramówce TV Puls.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"