“Masz słońce pod kontrolą” w reklamach DAX Sun

Ruszyła ogólnopolska kampania DAX Sun, którą po raz kolejny dom mediowy Media Context realizuje wspólnie z DAX Cosmetics.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
“Masz słońce pod kontrolą” w reklamach DAX Sun
mat.pras.

W tym roku kampania DAX Sun w wyróżnia się silnym naciskiem na formaty audio, obejmując zarówno radio, jak i platformy cyfrowe, takie jak Spotify i AudioXi. To podejście integruje tradycyjne media z formatami cyfrowymi, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i podkreślić hasło: “DAX Sun – masz słońce pod kontrolą”.

Kampania obejmuje sponsoring radiowy oraz konkursy na antenie i Instagramie RMF FM, w których słuchacze będą mogli zdobyć zestawy kosmetyków do opalania DAX SUN.

Audio online na platformie AudioXi współgra z tradycyjną emisją radiową, wzmacniając przekaz i docierając do użytkowników cyfrowych. Spotify z emisjami spotów reklamowych oraz reklamą display dopełnia kampanię.

Kampania łączy siłę i zasięg radia z cyfrowymi narzędziami audio, tworząc spójną narrację – od fal radiowych po nowoczesne platformy streamingowe. 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji