Mateusz Gessler delektuje się piwem 1664 Blanc

Wystartowała kampania reklamowa piwa 1664 Blanc. Zaangażował się w nią znany kucharz, restaurator i osobowość telewizyjna francuskiego pochodzenia - Mateusz Gessler. Spoty telewizyjne oraz akcje promocyjne w wybranych restauracjach Mateusza Gesslera potrwają do końca października.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler delektuje się piwem 1664 Blanc

Współpraca z Mateuszem Gesslerem ma podkreślać wyjątkowy charakter białego piwa 1664 Blanc, które łączy nuty smakowe delikatnej goryczki, cytrusów i subtelnych przypraw.  

W ramach kampanii w warszawskiej restauracji Mateusza Gesslera Ćma w Hali Koszyki odbędą się również specjalne akcje promocyjne pod nazwą „Blue Hours”, gdzie goście będą mogli spróbować piwa 1664 Blanc w niecodziennej atmosferze. Piwo to będzie również dostępne w innej restauracji ambasadora - Warszawski Sen w Hali Koszyki. 

- Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem Gesslerem. Dzięki zaangażowaniu tak szczególnego ambasadora, jeszcze więcej osób będzie miało okazję odkryć niezwykły smak piwa 1664 Blanc – mówi Olga Wróbel, junior brand managerka marki 1664 Blanc. 

Za część kreatywną i produkcyjną kampanii odpowiada Papaya Films. Reżyserem spotu jest Daniel Jaroszek. Zakupem mediów zajmuje się iProspect. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu