Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands

Mateusz Koronkiewicz po czterech latach pracy awansował na stanowisko business acceleration lead w grupie IPG Mediabrands, w skład której wchodzą agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise. To nowa funkcja w firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands

Do zadań Koronkiewicza będzie należało wspieranie wzrostu biznesu całej grupy. Będzie  odpowiadać też m.in. za generowanie przychodu dzięki wykorzystaniu synergii między jednostkami grupy.

Jako business acceleration lead podlega bezpośrednio Marcinowi Decowi, CEO grupy IPG Mediabrands.

Mateusz Koronkiewicz w IPG pracuje od czterech lat. Dotychczas pełnił funkcję digital strategist. Wcześniej przez prawie 5 lat, doświadczenie zdobywał w Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. Forum IAB.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję