Nowak kieruje w Cube Group jednym z zespołów obsługujących klientów bezpośrednich w zakresie aktywności w internecie, odpowiadając za strategie i działania komunikacyjne i mediowe, wdrażenie technologii, analitykę i optymalizację ROI m.in. dla e-commerce’ów.
Poprzednio Nowak pracował w firmie Medicover, gdzie jako kierownik marketingu ds. benefitów niemedycznych odpowiadał za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych m.in. Medicover Benefits. Wcześniej był związany z Grupą Interia, gdzie najpierw jako specjalista ds. marketingu, a następnie senior brand manager, odpowiadał za marketing marek oraz serwisów rozrywkowych i komunikacyjnych (w tym Muzyka.interia.pl, Film.interia.pl, Światseriali.pl, Poczta.interia.pl), zajmując się planowaniem i realizacją kampanii promocyjnych i akcji specjalnych.

Ponadto przez trzy lata kierował działaniami marketingowymi dla Life Festival Oświęcim i pozostałych wydarzeń organizowanych lub promowanych przez Fundację Peace Festival.
Z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat.