Mateusz Walewski i Ewa Boguszewska w PwC Polska

Mateusz Walewski i Ewa Boguszewska dołączyli do dział marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu PwC Polska. Walewski objął stanowisko głównego ekonomisty, a Boguszewska – menedżera ds. marketingu i komunikacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mateusz Walewski jako główny ekonomista działu marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu PwC Polska będzie wspierał zespół w działaniach zwiększających aktywność i obecność firmy na rynku. Ostatnio Walewski był członkiem zespołu strategicznych doradców premiera Donalda Tuska, a także uczestniczył w przygotowaniu raportu „Polska 2030. Wyzwania Rozwojowe”. Od 1997 roku był ekspertem Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych. Ukończył Uniwersytet Warszawski na Wydziale Ekonomii oraz University of Sussex w Brighton w Wielkiej Brytanii.

grafika

Natomiast Ewa Boguszewska jako menedżer ds. marketingu i komunikacji będzie wspierała dyrektora działu marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu PwC Polska w kształtowaniu strategii i koordynacji działań komunikacyjno-marketingowych dla wszystkich pionów biznesowych firmy. Poprzednio Boguszewska przez 11 lat zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w Volkswagen Bank Polska. Studia ukończyła w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz podyplomowy program The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day