McDonald’s wprowadza do sprzedaży własne gogle VR w cenie 4 dolarów (wideo)

Sieć McDonald’s planuje rozpoczęcie sprzedaży własnych gogli do obsługi wirtualnej rzeczywistości. Okulary zbudowane podobnie jak Google Cardboard będą sprzedawane wraz z dziecięcymi zestawami Happy Meal za nieco ponad 4 dolary.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
McDonald’s wprowadza do sprzedaży własne gogle VR w cenie 4 dolarów (wideo)

Gogle noszą nazwę Happy Goggles i podobnie jak znany już na rynku model Google Cardboard są zbudowane z tektury. W dodatku użytkownik będzie musiał złożyć okulary samodzielnie, bowiem będą one stanowiły opakowanie dziecięcych zestawów Happy Meal. Całość ma kosztować 4,10 dolara.

Na razie McDonald’s nie zamierza rzucać się ze swoimi goglami na szerokie wody i sprawdzi reakcję ograniczonej grupy odbiorców na swoją nową ofertę. Pilotażowy program sprzedaży Happy Goggles zostanie przeprowadzony w nadchodzących tygodniach w 14. wytypowanych restauracjach w Szwecji. Na potrzeby pilotażu wyprodukowano na razie 3,5 tys. sztuk gogli. Wraz z Happy Goggles użytkownikom zostanie udostępniona stworzona na zlecenie McDonald’s w technologii VR prosta gra „Slope Stars” polegająca na zbieraniu gwiazdek podczas zjazdu na nartach. McDonald’s zapewnia, że gogle będą obsługiwały wszystkie materiały i aplikacje VR przeznaczone do sprzętu typu Google Cardboard.

Na razie nie wiadomo czy Happy Goggles trafią na inne rynki niż szwedzki. McDonald’s nie jest jedyną firmą, która w ostatnim czasie interesuje się coraz bardziej rynkiem VR. Według ekspertów, z którymi rozmawiał serwis Wirtualnemedia.pl, 2016 rok może być przełomowy we wprowadzaniu platformy VR na szerokie rynki.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały