MEC z Mets przejmuje od Starcomu obsługę mediową USP Zdrowie

Należąca do domu mediowego MEC spółka Mets wygrała przetarg na obsługę od 2016 roku budżetu reklamowego firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Do końca br. zajmuje się tym Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
MEC z Mets przejmuje od Starcomu obsługę mediową USP Zdrowie

W przetargu, rozpoczętym w marcu br., oprócz Mets i Starcomu, brały udział Initiative Warszawa i PHD Media Direction. Ten ostatni wycofał się w trakcie procedury przetargowej.

Oferty uczestników były oceniane według czterech kluczowych kryteriów, z których najważniejszy to poziom zaproponowanej strategii mediowej dla wybranych marek, a pozostałe to oferta cenowa, warunki współpracy i doświadczenie zespołu proponowanego do obsługi.

Mets od początku przyszłego roku będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych wszystkich marek USP Zdrowie. Firmy nie podają, na jak długo podpiszą umowę.

W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe USP Zdrowie w mediach pozainternetowych wyniosły 82,9 mln zł (według danych Kantar Media - zobacz wyniki największych firm farmaceutycznych).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej