Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych

Dom mediowy Media People wygrał przetarg na obsługę mediową Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Klif w Gdynii oraz Centrum Handlowego Turawa Park w Opolu. Obiektami zarządza BNP Paribas Real Estate.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych

W przetargu wzięły udział cztery domy mediowe. Wybrany Media People odpowiada za tworzenie strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym Media People, ponieważ wykazał się wysokim zaangażowaniem i przygotował szereg ciekawych propozycji działań mediowych - komentuje Anna Muszyńska-Gniado, marketing director, property management w BNP Paribas Real Estate.

Strony nie informują, na jaki okres zawarto umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta