MediaCom i Starcom dzielą się budżetem GSK

Dom mediowy MediaCom nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla GlaxoSmithKline w Wielkiej Brytanii, ale stracił on część europejskiego budżetu koncernu na rzecz Starcom MediaVest Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

GSK, do którego należą takie marki jak Lucozade i Aquafresh, zatrudnił Starcom w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii i Portugalii. Na tych rynkach koncern był do tej pory obsługiwany przez MediaCom.

Przetarg nie obejmował rynku amerykańskiego, gdzie GSK korzysta z usług MediaCom, a także Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, gdzie za medialne budżety koncernu odpowiada Starcom.

Łączną wartość budżetu GSK na rynkach poddanych postępowaniu przetargowemu szacuje się na około 120 milionów euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady