MediaCom i Starcom dzielą się budżetem GSK

Dom mediowy MediaCom nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla GlaxoSmithKline w Wielkiej Brytanii, ale stracił on część europejskiego budżetu koncernu na rzecz Starcom MediaVest Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

GSK, do którego należą takie marki jak Lucozade i Aquafresh, zatrudnił Starcom w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii i Portugalii. Na tych rynkach koncern był do tej pory obsługiwany przez MediaCom.

Przetarg nie obejmował rynku amerykańskiego, gdzie GSK korzysta z usług MediaCom, a także Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, gdzie za medialne budżety koncernu odpowiada Starcom.

Łączną wartość budżetu GSK na rynkach poddanych postępowaniu przetargowemu szacuje się na około 120 milionów euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator