Mediafarm odpowiada za sprzedaż reklam w serwisach Gry-OnLine.pl

Od początku października jedyną reklamową siecią wideo współpracującą z serwisami należącymi do firmy Gry-OnLine jest Mediafarm.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Sieć Mediafarm zajmie się sprzedażą i realizacją kampanii w serwisach gry-online.pl oraz tvgry.pl w modelach rezerwacyjnym i programmatic, wydawca zaś nadal samodzielnie będzie oferować kampanie dedykowane.

Zdaniem Michała Bobrowskiego, członka zarządu Gry-Online, współpraca z Mediafarm to optymalne rozwiązanie dla realizacji celów spółki w obszarze reklamy wideo. - Dzięki temu możemy skupić pełnię uwagi naszego wewnętrznego działu sprzedaży na klientach pośrednio i bezpośrednio związanych z branżą gier wideo, w której funkcjonujemy od ponad 16 lat - uzasadnia Bobrowski.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję