Sieć MediaMarkt przekazała 100 tysięcy złotych w akcji charytatywnej „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

W ramach ogólnopolskiej akcji MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” sieć przekazała Towarzystwu Przyjaciół Dzieci 100 tysięcy złotych. Pieniądze zbierano, przeliczając na złotówki wykonywane przez klientów przysiady.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sieć MediaMarkt przekazała 100 tysięcy złotych w akcji charytatywnej „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

MediaMarkt zaprosił klientów swoich sklepów do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Akcja „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” była odpowiedzią MediaMarkt na wzrost zapotrzebowania na dostęp do nowoczesnej elektroniki wśród dzieci, które w czasie pandemii muszą korzystać z nauki zdalnej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mediamarkt-promocja-dostawa-agd-ubezpieczenie-za-darmo ##

Zasady akcji „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

Do akcji mógł się włączyć każdy, kto w dniach 15 września – 15 października br. zrobił zakupy w jednym ze sklepów MediaMarkt za min. 100 zł i zrealizował wyzwanie 10 przysiadów. Przysiady zostały przeliczone na złotówki, zasilając tym samym budżet akcji kwotą 10 zł. W pomoc licznie angażowali się klienci i pracownicy sieci. Wykonano łącznie 100 000 przysiadów, co oznacza, że MediaMarkt przekazał 100 tys.  złotych na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

Zebrane fundusze pomogą wyposażyć w nowoczesną elektronikę placówki TPD, wspierające dzieci w całej Polsce.

- Potrzeby placówek Towarzystwa Przyjaciół Dzieci są ogromne. Potrzebny jest nie tylko sprzęt dla dzieci, ale także urządzenia do obsługi zajęć zdalnych w placówkach opieki dziennej w całej Polsce. Bardzo dziękujemy wszystkim za zainteresowanie akcją i aktywny udział w niej. Ta wyjątkowa inicjatywa MediaMarkt pozwoli nam poprawić zaplecze techniczne i warunki edukacji naszych podopiecznych. Zaangażowanie tysięcy osób w akcję „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” i jej wynik bardzo nas poruszył. Z całego serca dziękujemy – mówi Wiesław Konrad Kołak, prezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?