Michał Chabas przejął obowiązki dyrektora strony głównej WP

Michał Chabas, dyrektor zarządzający obszarem sport w WP (Wirtualna Polska Holding) przejął obowiązki dyrektora zarządzającego stroną główną WP.pl.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Michał Chabas przejął obowiązki dyrektora strony głównej WP

Ostatnio stanowisko zarządzającej stroną główną Wirtualnej Polski zajmowała Dorota Cyndecka. Funkcję pełniła tymczasowo przez trzy miesiące. Obecnie jest w firmie head of project managment, zarządza projektami i raportują do niej project managerowie. Pozostaje również szefową moderacji. Wcześniej była business owner managerem WP.pl oraz WP. Wiadomości. Poprzednio od stycznia do marca br. była product owner managerem wp.pl, a od września do grudnia 2018 – project managerem. W sumie z Wirtualną Polską jest związana od roku.

Z kolei Michał Chabas pełni funkcję dyrektora zarządzającego obszarami Sport, Informacje i Strona Główna, raportuje bezpośrednio do redaktora naczelnego Tomasza Machały. Do tej pory Michał był dyrektorem obszaru Sport. Wcześniej – od czerwca do września 2018 roku był product managerem Sportowych Faktów.

W lipcu br. liczba użytkowników WP.pl spadła w skali miesiąca z 16,25 do 15,98 mln, przez co serwis został wyprzedzony pod względem zasięgu przez Onet.pl (ten serwis z kolei zanotował spadek z 16,2 do 16,07 mln zł). Przy czym Onet miał dużo mniej odsłon (1,39 mld) od WP.pl (1,87 mld).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu