Michał Glapiński pokieruje obsługą P&G w Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions

Michał Glapiński jako business director będzie kierował interdyscyplinarnym zespołem agencji Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions obsługującym marki Procter & Gamble w Europe Środkowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Utworzenie jednego zespołu zajmującego się tą obsługą P&G to element konsolidacji obu agencji, po tym jak w październiku ub.r. Saatchi & Saatchi przejęła Interactive Solutions (więcej na ten temat).

Michał Glapiński przez ostatnie dwa lata zarządzał już zespołem Interactive Solutions w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi, w którym unifikowano struktury odpowiadające za obsługę P&G. Ogółem w Interactive Solutions Glapiński pracuje od ośmiu lat, ostatnio pełniąc funkcje group account directora.

Agencje Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions obsługują reklamowo w Europie Środkowej cztery marki Procter & Gamble: Ariel, Head & Shoulders, Olay i Pampers. Saatchi & Saatchi koordynuje działania marketingowe w całym tym regionie (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonie, Słowenia, Chorwacja) oraz wspiera działania marki Ariel w Europie Środkowo-Wschodniej. Natomiast Interactive Solutions w zakresie marketingu internetowego pracuje też m.in. dla marek Old Spice, Blend-a-med, Oral-B i Aussie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day