Michał Glapiński pokieruje obsługą P&G w Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions

Michał Glapiński jako business director będzie kierował interdyscyplinarnym zespołem agencji Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions obsługującym marki Procter & Gamble w Europe Środkowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Utworzenie jednego zespołu zajmującego się tą obsługą P&G to element konsolidacji obu agencji, po tym jak w październiku ub.r. Saatchi & Saatchi przejęła Interactive Solutions (więcej na ten temat).

Michał Glapiński przez ostatnie dwa lata zarządzał już zespołem Interactive Solutions w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi, w którym unifikowano struktury odpowiadające za obsługę P&G. Ogółem w Interactive Solutions Glapiński pracuje od ośmiu lat, ostatnio pełniąc funkcje group account directora.

Agencje Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions obsługują reklamowo w Europie Środkowej cztery marki Procter & Gamble: Ariel, Head & Shoulders, Olay i Pampers. Saatchi & Saatchi koordynuje działania marketingowe w całym tym regionie (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonie, Słowenia, Chorwacja) oraz wspiera działania marki Ariel w Europie Środkowo-Wschodniej. Natomiast Interactive Solutions w zakresie marketingu internetowego pracuje też m.in. dla marek Old Spice, Blend-a-med, Oral-B i Aussie.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji