Michał Kidała: z Havas Media Group do TMS Brokers

Michał Kidała zaczął pracę jako dyrektor departamentu marketingu w domu maklerskim TMS Brokers. Poprzednio był szefem agencji Ecselis w Havas Media Group, a wcześniej pracował m.in. w Hypermedia i Grupie ClickAd.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Michał Kidała: z Havas Media Group do TMS Brokers

W TMS Brokers Michał Kidała będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie całościowej strategii marketingu i komunikacji firmy. Objęte przez niego stanowisko nie było w ostatnim czasie obsadzone.

Poprzednio przez półtora roku Kidała kierował polskim oddziałem agencji performance marketingowej Ecselis uruchomionej przez Havas Media Group. Wcześniej pracował m.in. jako client service & strategy director w Grupie ClickAd oraz interactive account director w agencji Hypermedia.

Z branżą marketingową jest związany od ponad 9 lat. Realizował projekty (m.in. tworzenie strategii marketingowych) dla takich firm jak General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), Nokia, Reebok, Philips, SCA oraz Cyfrowy Polsat.

Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background
Komentarze (3)
Przyjaciel
10 lat temu

Wdepnąłeś w niezłe bagno, ale jeszcze o tym nie wiesz. Współczuje ci. Przypomnij sobie drogi kolego ten komentarz za rok (jak wytrzymasz)

Go
10 lat temu

Brawo! Trzymam kciuki!

Dominik
10 lat temu

Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Powodzenia Michał!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek