W TMS Brokers Michał Kidała będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie całościowej strategii marketingu i komunikacji firmy. Objęte przez niego stanowisko nie było w ostatnim czasie obsadzone.
Poprzednio przez półtora roku Kidała kierował polskim oddziałem agencji performance marketingowej Ecselis uruchomionej przez Havas Media Group. Wcześniej pracował m.in. jako client service & strategy director w Grupie ClickAd oraz interactive account director w agencji Hypermedia.
Z branżą marketingową jest związany od ponad 9 lat. Realizował projekty (m.in. tworzenie strategii marketingowych) dla takich firm jak General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), Nokia, Reebok, Philips, SCA oraz Cyfrowy Polsat.
Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Wdepnąłeś w niezłe bagno, ale jeszcze o tym nie wiesz. Współczuje ci. Przypomnij sobie drogi kolego ten komentarz za rok (jak wytrzymasz)
Brawo! Trzymam kciuki!
Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Powodzenia Michał!