Michał Kudła dyrektorem w On Board PR

Michał Kudła objął stanowisko dyrektora praktyki Gas & Industry w agencji On Board PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Kudła będzie odpowiedzialny za budowanie zespołu konsultantów doradzającego klientom z sektora przemysłowego w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, community relations oraz działaniach B2B.

Michał Kudła ma blisko 10 lat doświadczenia w branży public relations, które zdobywał m.in. jako associate director działu komunikacji korporacyjnej w H+K Strategies (dawniej Hill and Knowlton Poland) oraz marketing manager w DOOR Group/FranklinCovey. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji GCI Warszawa.

Ukończył Międzywydziałowe Studia Humanistyczne na Uniwersytecie Warszawskim (iberystyka oraz stosowane nauki społeczne) oraz stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Komentarze (0)
Hm
6 lat temu

Hm chyba nikt nie zmusza do objęcia stanowiska a wręcz myślę że musiała wychodzić je...więc powyższe komentwrze są zbedne

Obserwator
6 lat temu

Blady strach padł na wychowanków leninowskich szkół, leniów, cwaniaków, obiboków! Bójcie się nieroby!

Gość X
6 lat temu

Myślałem, że nazywa się Woźniak.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji