Michał Mroczek z awansem w Tradedoubler

Z początkiem sierpnia Michał Mroczek awansuje w agencji performance marketingu Tradedoubler na stanowisko client development directora. Z firmą związany jest od sześciu lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Mroczek z awansem w Tradedoubler
Michał Mroczek

Poprzednio Mroczek pełnił w agencji funkcję senior client development managera. Współpracował z takimi klientami jak Orange Polska, LPP, Deichmann, Peek & Cloppenburg, Castorama Polska, czy TUI Poland.

Wcześniej przez blisko dwa lata odpowiadał za rozwój biznesu z kluczowymi wydawcami w dziale partnership development. Tam pracował dla marki Vitay, należącej do PKN Orlen.

- Branża marketingu efektywnościowego rozwija się dynamicznie i coraz więcej klientów dostrzega potrzebę skuteczniejszego mierzenia oraz optymalizowania swoich działań online. Dzięki temu my sami również możemy się rozwijać, a przy okazji możemy wspierać rozwój całego obszaru wydawców. W najbliższych miesiącach i latach jeszcze mocniej będziemy skupiać się na oferowaniu naszym klientom efektywnych rozwiązań, które przełożą się na wzrost ich biznesów - mówi Michał Mroczek.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"