Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie

Adidas uruchomił w ramach kampanii butów Predator Instinct grę w serwisie Instagram. Akcję, do udziału w której zachęcają dziennikarz Michał Pol i piłkarz Jakub Kosecki, przygotowały firmy Isobar Poland i Carat.

km
km
Udostępnij artykuł:
Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie

Gra odbywa się na oficjalnym koncie Adidas Polska na Instagramie (@adidas_pl), gdzie w galerii profilu będzie można znaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct. Na każdym z tych zdjęć otagowane będą profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia. Zadaniem uczestnika gry jest odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Zdjęcia zostały tak ponumerowane, aby użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić.

Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygra buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób zdobędzie piłki od producenta.

grafika

Akcja potrwa do 3 września br., a kolejny etap gry z nowym hasłem będzie rozpoczynał się codziennie o godz. 11. Fanów do udziału w konkursie zachęcać będą na swoich profilach na Instagramie dziennikarz sportowy Michał Pol oraz Jakub Kosecki, piłkarz Legii Warszawa. Informacje na temat konkursu i jego zasad dostępne będą również w serwisie internetowym „Przeglądu Sportowego”.

Za koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Isobar Poland, a za strategię mediową - dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych