Michał Żebrowski i Borys Szyc reklamują burgery Maestro od McDonald’s (wideo)

W nowej reklamie burgerów Maestro w McDonald’s występują aktorzy Michał Żebrowski i Borys Szyc. Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Michał Żebrowski i Borys Szyc reklamują burgery Maestro od McDonald’s (wideo)
Michał Żebrowski i Borys Szyc w spocie McDonald’s

W spocie z kampanii Borys Szyc opowiada, że Michał Żebrowski zamawiał zawsze burgery z innej sieci gastronomicznej. Żeby przekonać go do McDonald’s, Szyc włożył burgera Maestro do opakowania z innej firmy, a niewiedzący o tym Żebrowski pochwalił smak burgera. W zamian musiał spełnić życzenie Szyca - recytować mu fragment „Pana Tadeusza”.

Kampania ma wspierać wprowadzenie w środę do oferty McDonald’s dwóch wariantów burgera Maestro: Grilled Cheese oraz Grand Classic.

Borys Szyc i Michał Żebrowski to kolejne znane osoby promujące McDonald’s. Latem br. w kampanii tej firmy wystąpili dziennikarz Wojciech Mann i raper Jan-Rapowanie. Natomiast aktorka Anna Dereszowska w rozpoczętej przez McDonald’s we wrześniu akcji społecznej o bezpieczeństwie epidemicznym czyta bajki.

grafika

Za realizację nowej kampanii odpowiada agencja DDB, za druk materiałów POS - agencja Gutenberg, za produkcja kampanii internetowej – Happy Endians. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR prowadzi agencja 24/7Communication, a moderację social media - agencja Isobar.

Spoty na potrzeby akcji wyreżyserował Jan Komasa, a ich realizacją zajął się dom produkcyjny Opus Film.

 

Michał Żebrowski wystąpił już w kampaniach m.in. sieci telekomunikacyjnej Play i firmy energetycznej Enea.

Natomiast Borys Szyc w ub.r. jako Sherlock Holmes promował Storytel, a wcześniej użyczył głosu lemurowi w spotach Cyfry+ (obecnie Platforma Canal+) i promował kosmetyki Axe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta