Microsoft dzieli medialny budżet między Starcom MediaVest i Universal McCann

Microsoft podzielił obowiązki w zakresie swojego budżetu medialnego pomiędzy domy mediowe Starcom MediaVest (Publicis Groupe) i Univeral McCann (Interpublic Group).

km
km
Udostępnij artykuł:

Starcom MediaVest będzie odpowiedzialny za strategię, planowanie i zakup mediów w USA i Kanadzie, a Universal McCann zajmie się planowaniem i zakupem mediów na 35 rynkach poza Ameryką Północną.

Dotychczas Universal McCann prawie w całości (poza Brazylią i Chinami) odpowiadał za medialny budżet Microsoftu, którego wartość szacuje się na 1 miliard dolarów.

Około 60 proc. swojego budżetu reklamowego koncern z Redmond wydaje w Ameryce Północnej, a około 40 proc. na rynkach zagranicznych.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu