Microsoft sprzedaje Razorfish

Microsoft wynajął firmę Morgan Stanley do znalezienia kupca naagencję cyfrową Razorfish.

km
km
Udostępnij artykuł:

Potencjalnym nabywcą może okazać się francuski holding reklamowyPublicis Groupe, który zapowiadał niedawno, że ma w swoich planachprzejęcia w sektorze reklamy cyfrowej.

Koncern z Redmond kupił Razorfish w 2007 roku, w ramachprzejęcia za 6 miliardów dolarów zajmującej się reklamą onlinefirmy aQuantive. Wcześniej agencja nosiła nazwę Avenue ARazorfish.

Według analityków rynku, Razorfish może być aktualnie warta od600 do 700 milionów dolarów. Mająca swoją siedzibę w Seattle jednaz największych cyfrowych agencji na świecie zatrudnia ponad 2tysiące pracowników, a wśród jej klientów są takie marki jakAdidas, Audi, Coca-Cola, Disney, Kraft i Nike.

Oprócz Publicis Group, jako potencjalnych nabywców Razorfish,wymienia się również inne duże grupy reklamowe, takie jak Omnicomczy WPP.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały