Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,8 mln widzów

4,8 mln widzów obejrzało Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsatpokazał w sobotę 6 grudnia 2008 roku - podała stacja powołując sięna dane AGB Nielsen Media Reserach. Dzięki temu Fundacji Polsatudało się zebrać ponad 800 tys. zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ta kwota w całości zostanie przekazana na leczenie irehabilitację dzieci - podopiecznych organizacji.

W ubiegłym roku średnia oglądalność "Mikołajkowego BlokuReklamowego" była wyższa i wyniosła 5,5 mln osób. Wtedy na rzeczFundacji Polsat udało się zebrać 840 tys. zł. Łącznie czterydotychczasowe edycje akcji przyniosły ponad 2,6 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady