Media do kampanii producenta Milki będzie kupować Spark Foundry

W wyniku globalnych decyzji koncernu Mondelez (właściciel m.in. marki Milka, Prince Polo) obsługa mediowa jego kampanii globalnie trafiła w ręce holdingu reklamowego Publicis. To równoznaczne z zakończeniem dotychczasowej współpracy z należącą do holdingu WPP agencją mediową Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Media do kampanii producenta Milki będzie kupować Spark Foundry

W sierpniu br. Mondelez rozstrzygnął globalny przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii jego marek, m.in. czekolad Milka.

Firma zdecydowała wówczas, że obsługą mediową w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie i Półwyspie Afryki Północnej, Afryce Południowej i Chinach  zajmie się Publicis Group. Grupa ta będzie również zarządzać tradycyjnymi wideo Mondelez, treściami i marketingiem wielokulturowym w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

VaynerMedia będzie nadal zarządzać planowaniem komunikacji i zakupami cyfrowymi Mondelez w USA i Kanadzie. Z kolei WPP będzie prowadzić działalność Mondelez w Azji Południowo-Wschodniej, Indiach, Australii, Nowej Zelandii i Japonii. Agencja Carat z grupy Dentsu nie utrzymała obsługi mediowej koncernu na żadnym rynku. Miała wycofać się z przetargu już na jednym z wcześniejszych jego etapów.

W Polsce za planowanie i zakup mediów do kampanii marek należących do Mondelez zajmował się Mindshare Polska (GroupM/WPP). Teraz zajmować ma się tym na polskim rynku agencja Spark Foundry należąca do Publicis Groupe.

Zmiany miały wejść w życie 1 września, a firma przyjęła stopniowe podejście do przenoszenia obowiązków agencji i spodziewa się sfinalizowania przekształceń do końca tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style