Mind Progress Group odpowiada za media relations dla MJM

Od maja agencja Mind Progress Group odpowiada za działania media relations dla spółki MJM, właściciela sześciu marek restauracyjnych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja wcześniej prowadziła obsługę kreatywną i informatyczną klienta. Teraz powiększa swoją obsługę o działania z zakresu obsługi reklamowej i public relations.

W ramach prowadzonych działań Mind Progress Group skupi się na działaniach media relations dla sześciu brandów restauracyjnych: Broaster Chicken, sieci tureckich restauracji Effez Polska, lodziarni Choice, Yogo by Choice, restauracji z kuchnią amerykańską Road oraz nowemu włoskiemu brandowi z kuchnią włoską.

Za kompleksową obsługę klienta odpowiada account manager Ewa Laskowska. Działania PR dla MJM będzie prowadziła Karolina Łagowska.

Umowa o współpracy na działania PR została podpisana bezterminowo. Klient nie korzystał wcześniej na stałe z usług innych agencji w obszarze komunikacji z mediami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach