Minima dla Metropolii

Agencja Minima przygotowała projekty kampanii launchowej dlaczasopisma Metropolia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Metropolia to miesięcznik prezentujący nieznane dotąd obliczePoznania. Publikuje wywiady z wybitnymi, często nie znanymiszerszej publiczności, artystami i aktywistami - mieszkańcamiPoznania. Jest miejscem dyskusji o przyszłości miasta i jego drodzedo czołówki europejskich metropolii.

W ramach kampanii agencja Minima przygotowała layouty prasowe,citylighty oraz projekt papierowego samolotu. Ten ostatni zostałwykorzystany na potrzeby akcji ambientowej, polegającej nazrzuceniu ów samolotów z wieżowca Akademii Ekonomicznej i innychwysokich budynków Poznania z zaproszeniem na dyskusję o przyszłościmiasta. Papierowy samolot jest bezpośrednim przeniesieniem elementuogłoszenia prasowego, w środowisko miejskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem