Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat

Resort Infrastruktury planuje ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną skierowaną do rowerzystów i pieszych powyżej 60. roku życia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem zaplanowanych przez resort działań jest poprawa bezpieczeństwa seniorów w ruchu drogowym. Akcja ma na celu kształtowanie prawidłowych postaw i zachowań, uświadomienie rowerzystów i pieszych powyżej 60. roku życia jako uczestników ruchu drogowego, jak m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa prawidłowo poruszać się po drodze; jak i kiedy stosować elementy odblaskowe po zmroku; jak bezpiecznie uczestniczyć w ruchu drogowym jako rowerzysta i pieszy, uwzględniając zmiany biologiczne i mentalne postępujące wraz z wiekiem, mające znaczący wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego.

Przeprowadzenie takiej akcji ma również na celu budowanie poczucia współuczestniczenia w ruchu drogowym, współodpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych na drodze, w wymiarze lokalnym i ogólnospołecznym, a także uczenie właściwych postaw i zachowań zmierzających do wyeliminowania lub ograniczenia zagrożeń dotyczących rowerzystów i pieszych powyżej 60 roku życia (bazując na przyczynach wypadków drogowych z udziałem rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat), co w konsekwencji prowadzić będzie do zmian postaw i zachowań oraz spowoduje zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych i rannych tych zdarzeń.

Kampanię przygotuje i przeprowadzi wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu agencja. Akcja będzie realizowana w okresie od momentu podpisania umowy z wybraną agencją do końca listopada br.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 23 kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy