Reklama 2025-05-19
0

Mlekpol z nową reklamą serka Łaciatego

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych. Działania reklamowe zaplanowano do końca roku. 

Poza spotem telewizyjnym, agencja Molecular Creative przygotowała billboardy sponsorskie, serię reklam na nośniki digital i materiały do kampanii w mediach społecznościowych. Pojawią się też konkursy dla konsumentów oraz specjalne działania eventowe.

W nowej odsłonie zachowano charakterystyczny motyw łat, który wyróżnia kampanię. Podtrzymano też humorystyczny i lekki ton opowieści. Serek Łaciaty staje się bohaterem nie tylko śniadań – trafia do innych dań i zachęca do śmiałych eksperymentów kulinarnych.

Za kształt kampanii odpowiada zespół Molecular Creative w składzie: Mateusz Wójcik, Mikołaj Grabowski i Maciej Robak. Za koordynację kampanii odpowiada Anna Pasternak, a za produkcję Anna Puzyna. Przy realizacji agencję wspierali dom produkcyjny Neverest Warsaw, fotograf Grzegorz Klukowski i reżyser Tomasz Czernicki. 

Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, zaś działania niestandardowe koordynuje Drum Polska.

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: Łaciaty, Mlekpol, Molecular Creative

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter