MobiJOY! z marką Cristal

MobiJOY! przygotowała rozwiązania mobilne dla nowego konkursu marki CRISTAL należącej do Scandinavian Tobacco S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Za całość akcji odpowiedzialna jest agencja reklamowa V&P. Akcja rozpoczęła się 1 maja pod hasłem "Atrakcje na okrągło" i potrwa do końca lipca.

W konkursie konsumenckim realizowanym dla marki CRISTAL do zdobycia jest ponad 20 tys. nagród. Akcja integruje trzy, różne kanały komunikacji: SMS, infolinię i tradycyjną pocztę. Każde opakowanie posiada specjalnie zaprojektowaną tear tape (folia na opakowaniu) oraz składaną ulotkę z indywidualnym kodem. Codziennie pierwszych 50 osób, które przyśle 2 kody SMS-em na podany numer otrzyma unikatowy kubek. Uczestnicy konkursu otrzymają SMS zwrotny z ewentualnym potwierdzeniem wygranej. Nagroda główna przewidziana jest dla osoby, która poda najciekawszą propozycję dokończenia zdania konkursowego umieszczonego na ulotce. Dla osób nie posiadających telefonów komórkowych przewidziana jest alternatywna forma uczestnictwa w postaci infolinii lub wysyłki zgłoszenia pocztą. "Kampania ta stanowi przykład wykorzystywania rozwiązań mobilnych zintegrowanych z innymi kanałami komunikacji. Tym samym konsumenci otrzymują do swojej dyspozycji zróżnicowane narzędzia - infolinię, tradycyjną pocztę, SMS - a które z nich wykorzystają zależy od ich preferencji" - powiedział Jarosław Przybyła dyrektor operacyjny MobiJOY!.

Całość akcji przygotowała agencja reklamowa V&P. Za opracowanie rozwiązań mobilnych odpowiedzialna jest agencja mobile marketingowa MobiJOY!.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu