„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży pism wnętrzarskich. Rośnie „Dobre Wnętrze”

Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w listopadzie 2016 roku wyniosła 56 813 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4,09 proc. Tytuł ten jednak na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 12,54 proc. do poziomu 37 690 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z pierwszej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 031 egz., po spadku o 40,27 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei największy wzrost, wynoszący 17,69 proc. do 14 569 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty - ostatni.

grafika

W listopadzie ub.r. porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 15,34 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Dobre Wnętrze”. Również i w tym ujęciu największy spadek odnotowały „Cztery Kąty” - było to 14,16 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska