„Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, zaś najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 59 931 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku zwiększyła się ona o 8,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.

Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 17,82 proc. do 58 132 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 569 egz., po wzroście o 1,67 proc.

Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w pierwszych trzech kwartałach br. zwiększył się bowiem o 28,42 proc. do 9 933 egz.

We wrześniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 4,12 proc. do 58 571 egz. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (53 907 egz.; spadek o 22,52 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (53 508 egz.; + 15,59 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - było to 35,45 proc. do 10 030 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat