Mokate Cappuccino z konkursem w telewizji i w radiu

Ruszyła "Wielka Włoska Loteria Mokate" - nowa kampania promocyjnafirmy Mokate S.A. - polskiego producenta kaw i herbat.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama zachęca do wzięcia udziału w konkursie polegającymna wysyłaniu kodów kreskowych znajdujących się na opakowaniachMokate Cappuccino. Wygrać można pięć Fiatów Linea oraz pięćsetzłotych łańcuszków.

Spot przygotowała agencja reklamowa WTS, natomiast mediazaplanował i kupił dom mediowy MPG.

Działania reklamowe, rozpoczęły się 22 października i potrwajądo połowy grudnia.

Kampania obejmuje telewizję, a następnie będzie wspieranaradiem.

Główny spot - piętnastosekundowy - pojawi się w stacjach: TVP,Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, Puls, Tele5. Dodatkowo, w telewizjipublicznej zostaną wykorzystane pięciosekundowe spoty (duospot).

Kampania radiowa obejmie RMF oraz PR1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii