Monika Michalak w Harbingers razem z także pełniącą funkcję content marketing managera Katarzyną Strehlau będą zarządzać kilkunastoosobowym zespołem content marketingu.
- Powierzyliśmy Monice obszary, w których ma bogate doświadczenie – odpowiadać będzie w zespole za innowacje produktowe, optymalizację procesów, zasoby zewnętrzne i partnerstwa - opisuje Małgorzata Pawłowska, pełnomocnik zarządu Harbingers.
- Zespół content marketingu w Harbingers w rok urósł dwukrotnie. Współpracujemy z liderami e-commerce, zdobywamy z nimi nagrody w konkursach za najlepiej prowadzone projekty content marketingowe w Europie i na świecie i mamy apetyt na więcej - podkreśla.
Przez ostatnie cztery lata Monika Michalak była związana z Grupą Tense. Zarządzała tam zespołem content marketingu, a także jako product owner nadzorowała narzędzie wspierające codzienną pracę w obszarach copy, contentu i SEO.

Realizowała projekty dla takich marek jak m.in. Venezia, Unisono czy Tesa.











