W nowej reklamie Morlin „kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię” (wideo)

Wystartowała nowa kampania kiełbas morlińskich (produkowanych przez Animex), która obejmuje komunikację w telewizji i internecie, działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Przygotowały ją agencje Publicis i Publicis DWL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W nowej reklamie Morlin „kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię” (wideo)

W nowej kampanii producent odchodzi od powiązania produktu z grillem. Pokazuje zastosowanie kiełbas morlińskich w kuchni podkreślając to, że nadają się do codziennego, domowego gotowania.

Pomysły na to jak wykorzystać kiełbasy w tworzeniu dań, konsumenci znajdą na stworzonej przez Publicis DWL zupełnie nowej odsłonie strony: www.morliny.pl, gdzie umieszczono kilkadziesiąt przepisów z ich wykorzystaniem.

Równolegle ze startem kampanii do sprzedaży wprowadzono również limitowane opakowania kiełbas morlińskich z wizualizacją wybranych przepisów. Kampania będzie wsparta w sklepach materiałami POS. W działania zaangażowani są też influencerzy i blogerzy kulinarni. W ramach kampanii przygotowano kilka spotów, które emitowane będą w kanałach należących do stacji TVP i TVN.

Emisja spotów telewizyjnych ruszyła w poniedziałek. Kreacje będą też obecne w internecie. Za kreację kampanii odpowiadają agencje Publicis i Publicis DWL. Produkcją zajęła się Film Produkcja, a animacją studio Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?