„Motor” liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych w maju. „Top Gear” o 35 proc. w dół

W maju br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Motor” liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych w maju. „Top Gear” o 35 proc. w dół

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w maju 2016 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2015 roku zmniejszyła się o 8,56 proc. i wyniosła 103 749 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 10,65 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 60 946 egz.

Wśród miesięczników z drugiego na pierwsze miejsce awansował magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w maju br. wyniósł 46 593 egz., po wzroście o 32,50 proc. - największym w zestawieniu.

Na drugą lokatę spadł „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 32 788 egz., po spadku o 7,06 proc.

Podium uzupełnia „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska), który przed rokiem był czwarty. Tytuł ten zanotował jednak stratę sprzedaży w skali roku o 6,29 proc., co w efekcie dało mu wynik na poziomie 23 570 egz.

Na czwarte miejsce spadł zaś „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska). Miesięcznik ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 35,06 proc. do 20 668 egz.

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 0,38 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł w dół o 17,04 proc.

Wśród miesięczników największym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Classic Auto” (Stratos Concept) - było to 18,55 proc.

Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 17,79 proc., zanotował miesięcznik „Auto Świat Poradnik”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem