Mrozu polskim ambasadorem Jim Beam

Łukasz Mróz, artysta znany jako Mrozu, został polskim ambasadorem burbonu whisky Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem "Jim Beam Always Welcome".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W globalnej odsłonie kampanii "Jim Beam Always Welcome" biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu, jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice.

Akcja promocyjna, wykorzystująca bogaty materiał wideo, połączona jest z wydarzeniami letnimi, w tym koncertami gwiazd, aktywnościami w punktach sprzedaży i lokalach oraz działaniami PR.

- Chcemy opowiedzieć im o wartościach i emocjach, które leżą u podstaw marki, wprowadzić ich w świat swobody, beztroski i fajnej codzienności. Jim Beam to przecież nie poważne degustacje, ale spotkania z przyjaciółmi, także te całkowicie bez okazji, które sprawiają, że nawet zwykła rzeczywistość staje się niezwykła. Poprzez myśl przewodnią naszej kampanii „Always Welcome” chcemy zaakcentować, że niezależnie od miejsca i towarzystwa z Jim Beam każdy może poczuć się jak u siebie - jest mile widziany i zostaje gościnnie przyjęty, nawet jeśli kompletnie się tego nie spodziewa - mówi Agnieszka Wojtysiak, senior brand manager Poland & Baltics w Beam Suntory.

Mrozu dla Jim Beam

Polska odsłona kampanii prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia. Mrozu jest obecny w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie także wspierał aktywności w punktach on trade i off trade.

Oprócz tego muzyk da latem 10 koncertów w ramach Welcome Sesion - eventów organizowanych przy strefach letnich Jim Beam AirStream w miejscowościach turystycznych i największych polskich miastach. Goście 200 wybranych lokali HoReCa będą mogli skorzystać z oferty Welcome Hours, w ramach której serwowany będzie Jim Beam Highball w różnych wersjach.

Za polską kreację kampanii odpowiada agencja Red8, zaś zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi Practum Consulting

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu