MullenLowe Group realizuje kampanię o parkach narodowych

Agencje Mediahub i MullenLowe Warsaw, należące do MullenLowe Group, realizują kampanię promującą ochronę dziedzictwa przyrodniczego w Polsce. Ważnym elementem tej inicjatywy jest tworzenie parków narodowych, w tym planowanego Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry, który ma chronić unikalny ekosystem Międzyodrza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Group realizuje kampanię o parkach narodowych

Kampania została zlecona przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) we współpracy w Ministerstwem Klimatu i Środowiska. Jej celem jest poinformowanie o korzyściach płynących z utworzenia parków narodowych na wyjątkowych obszarach polskiej przyrody oraz o wsparciu finansowym parków narodowych przez NFOŚiGW, a także poinformowanie o zainicjowaniu prac nad utworzeniem nowego parku narodowego.

W ramach kampanii powstały dwa spoty reklamowe: do emisji telewizyjnej i kinowej.W wideo kinowym zamiast obrazów wykorzystano wyłącznie autentyczne dźwięki natury, zarejestrowane w rejonie przyszłego Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry. Spot telewizyjny łączy te same dźwięki z ujęciami Doliny Dolnej Odry.

Koncepcja kampanii została opracowana we współpracy z Michałem Zygmuntem – muzykiem i pasjonatem rejestrowania dźwięków natury, który stworzył ścieżkę dźwiękową spotów. Za wizualną stronę kampanii odpowiada Piotr Piznal, fotograf przyrody aktywnie działający na rzecz utworzenia parku narodowego. Obaj twórcy angażują się w ochronę przyrody Doliny Dolnej Odry, co nadaje projektowi dodatkowej autentyczności.

Efektem współpracy są spoty, które wyróżniają się dzięki uchwyceniu piękna natury i wyjątkowości polskich krajobrazów. Przyciągają uwagę widzów i skutecznie podkreślają znaczenie ochrony najcenniejszych obszarów przyrodniczych w Polsce.

Najnowsze spoty można oglądać w telewizji (w tym w serwisach VOD) oraz w wybranych sieciach kinowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek