Multimedia Polska wejdzie na giełdę czy pozyska inwestora? „Rozważamy obie opcje”

Operator Multimedia Polska bierze pod uwagę ponowne wejście na giełdę lub pozyskanie inwestora branżowego. Andrzej Rogowski, prezes spółki, podkreśla, że firma cały czas rozważa te dwie opcje.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Multimedia Polska wejdzie na giełdę czy pozyska inwestora? „Rozważamy obie opcje”

Rogowski podkreśla, że oferta publiczna akcji jest możliwa, ale dodaje, że dziś rynek IPO nie należy do najbardziej porywających. - Z inwestorami branżowymi rozmawiamy zawsze, ale nie ma jeszcze takiej decyzji - informuje.

Przypomnijmy, że w maju 2014 roku Multimedia Polska zrezygnowała z debiutu na GPW. Powodem było nieuzyskanie satysfakcjonującej liczby zgłoszeń na jej akcje. Spółka była notowana na giełdzie do 2011 roku.

Multimedia Polska chce też obniżyć swoje zobowiązania o ok. 300-400 mln zł.  Do września br. ma ustalić z bankami koncepcję refinansowania.  Rogowski zapowiada, że operacja nie zostanie zrealizowana przed kwietniem przyszłego roku.

Spółka Multimedia Polska wypracowała w 2015 roku 709,5 mln zł przychodów, o 0,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto firmy w ub.r. wzrósł zaś aż o 70 proc. do 86,2 mln zł.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?